Menu
butterfly-dodatkislubne.pl
Strona głównaREGULAMIN
...jest pusty

SZYBKI KONTAKT

W trosce o zadowolenie naszych klientów jesteśmy do dyspozycji 7 dni w tygodniu od 8 do 22, również w niedziele i święta.
Chętnie służymy pomocą.
bride.studio1@gmail.com
Tel. 530 981 2677

REGULAMIN

Dane przedsiębiorstwa
  Sklep internetowy Butterfly Dodatki Ślubne, dostępny pod adresem
http://butterfly-dodatkislubne.pl prowadzony jest przez firmę Butterfly Dodatki Ślubne  Natalia Kulik, wpisaną przez Prezydenta Miasta Gorzów Wlkp do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Gorzowie Wlkp. Mickiewicza 23/4, 66-400 Gorzów Wlkp
NIP: 9291649631
Sklep internetowy Butterfly Dodatki Ślubne prowadzi sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://butterfly-dodatkislubne.pl/ natomias wysyłka wyłącznie za pośrednictwem firm przewozowych.
Wszystkie produkty usługi oferowane w sklepie Butterfly Dodatki Ślubne są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. W trosce o jakość produktów wszystkie welony i ozdoby do włosów są wykonywane dopiero jak zostanie dokonany zakup i uiszczona opłata, dzięki temu mają Państwo pewność, że welony i stroiki nie leżały przez długi okres czasu czekając na kupującego, nie żółkły i nie kurzyły się. Białe lub jasne ozdoby i welony z czasem żółkną, łatwo się brudzą od nawet niewielkiej ilości kurzu. Utrzymywanie dużych zapasów magazynowych wiąże się z wysyłką niezbyt "świeżych"  produktów. Wykonując produkty "na bieżąco"  dbamy o ich lepszą jakość.
W trosce o zadowolenie wszystkich nabywców z jakości otrzymanego towaru wprowadziliśmy ograniczenia ilościowe dla osób prywatnych. Wysyłamy do: dwóch welonów (długi i krótki) lub  woalkę lub 1 welon i 1 woalkę. Zakładamy, że jedna Panna Młoda nie ubiera do ślubu więcej niż wyżej wymienione dodatki (jeden na uroczystość,  drugi na zabawę lub poprawiny).   
Jasne delikatne tkaniny ślubne nawet podczas zwykłej przymiarki  mogą przez przypadek zostać rozerwane po zahaczeniu o kolczyk, pierścionek lub chociażby cekiny, na sukni. Dodatki mogą również zostać zabrudzone od fluidów, szminek . Kupujący podczas przymiarki dużej ilości artykułów może nawet tego nie zauważyć. Żadna Panna Młode nie chce w dniu swojego ślubu zakładać towaru ze zwrotów. Każda w najważniejszym dniu chce założyć welon, woalkę lub stroik nowy, czysty, którego inna Panna Młoda nie przymierzała i nie nosiła. W sytuacjach, gdy kupujący (osoba prywatna)  dokona takiego zakupu  zastrzegamy sobie prawo do anulowania takich transakcji i zobowiązujemy się niezwłocznie zwrócić kupującemu całą wpłaconą kwotę. Jest to podyktowane wyłącznie dbaniem o dobro wszystkich kupujących.
Jako producent welonów ślubnych Butterfly Dodatki Ślubne wykonuje również usługę krawiecką w zakresie uszycia welonów koronkowych pod zamówienie, które są wykonywane w oparciu o podane w treści opisu parametry i przedstawione  zdjęcia . Stosowna informacja jest podana w przypadku takich artykułów
 
Zapłata
Wszystkie ceny podane na stronach Butterfly Dodatki Ślubne są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Formą płatności jest przelew bankowy lub szybkim transferem za pośrednictwem przelewy24 . Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym sklepie internetowym, należy uiścić zapłatę. Termin realizacji zamówienia zgodnie z terminem podanym przy danym produkcie. Do ceny przedmiotu należy dodać koszt przesyłki.
 
Wysyłka
Termin realizacji zamówienia to czas w jakim Butterfly Dodatki Ślubne wykonuje i wysyła zamówione produkty. Przeważnie jest to 24h od zaksięgowania wpłaty. Jednakże w przypadku zamówień dot. kilku przedmiotów zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia do 48h. W przypadku welonów koronkowych wykonywanych pod zamówienie czas realizacji jest ustalany indywidualnie wynosi od 3 dni roboczych maksymalnie do 7 dni roboczych.
 
Zamówiony towar dostarczamy wyłacznie za pośrednictwem firm przewozowych: Poczty Polskiej i firmy kurierskiej InPost lub paczkoamtów. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.

  Reklamację na zaginięcie przesyłki składamy po 14 dniach od daty nadania. W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o incydencie. Zawsze błyskawicznie reagujemy na zgłoszenia klientów i pomagamy ustalić, gdzie znajduje się zamówiony towar. Wszystkie zgłoszone zaginięcia po naszej interwencji zostały rozwiązane pomyślnie dla klientów, wszystkie przesyłki zostały odnalezione.
 Zwroty
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku Konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar. Wówczas jest zobowiązany w ciągu 14 dni od otrzymania towaru złożyć stosowne oświadczenie na e-mail bride.studio1@gmail.com lub w formie pisemnej wysłać na adres przedsiębiorstwa, a następnie zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednakże niż w ciągu 14 dni od dnia w którym złożył odstąpienie .
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.  Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż zwykły oferowany przez Sprzedawcę, Konsument nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów. Sprzedawca zastrzega, iż nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty z takimi przesyłkami
Sprzedawca powinien niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca jeżeli nie zaproponuje, że sam odbierze towar, będzie miał możliwość odroczenia terminu ZWROTU PŁATNOŚCI do czasu otrzymania i oceny towaru. Zwrot pieniędzy powinien jest dokonywany na rachunek bankowy podany przez kupującego.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech, funkcjonowania rzeczy. Artykuły zwracane przez kupującego, na których zostanie stwierdzone zabrudzenie lub uszkodzenie nie będą przyjmowane. Na każdym przedmiocie jest umieszczona  metka z logo firmy, która jest dowodem, że przedmiot jest fabrycznie nowy, oryginalny. Metka na posrebrzanej lub pozłacanej, metalizowanej nitce  w żaden sposób nie przeszkadza kupującemu w ocenie wartości, cech i funkcjonowania przedmiotu. Kupujący, który usunie metkę lub naruszy jej mocowanie zostanie pozbawiony możliwości zwrotu przedmiotu, gdyż stan taki będzie oznaczał korzystanie wykraczające poza konieczne  do oceny przedmiotu. 
Sprzedawca powinien otrzymać  towar w stanie niezmienionym. Na nadawcy przesyłki, czyli kupującym ciąży obowiązek zabezpieczenia zwracanego towaru i odesłania go w taki sposób i taką formą wysyłki, aby po pierwsze przesyłka  dotarła do sprzedawcy, a po drugie zawartość była w stanie niezmienionym. Zwracane przez kupującego welony, woalki lub stroiki powinny być zawinięte w czysty woreczek foliowy oraz w pudełku (zabezpiecza przed rozerwaniem tkaniny, złamaniem grzebieni, rozgnieceniem stroików w transporcie). W  przypadku odsyłania towaru zapakowanego w  koperty, kupujący naraża odsyłany towar na zniszczenie. Bierze na siebie ryzyko, że w przypadku zniszczenia towaru przez nienależyte jego zabezpieczenie odstąpienie od umowy zostanie odrzucone. Kupujący przy odsyłaniu towaru może skorzystać z pudełek w których towar otrzymał od nas. Towar odsyłany przesyłką nierejestrowaną może zaginąć w transporcie, nie ma możliwości ustalenia, co się dzieje z taką przesyłką, a kupujący nie ma potwierdzenia (w postaci dowodu nadania z numerem), że odesłał towar.
Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia  należy  w obecności doręczyciela sprawdzić zawartość w  razie uszkodzenia zawartości przesyłki sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Nie podlegają zwrotowi artykuły wykonane pod zamówienie. W każdej aukcji jest zawarta informacja o parametrach produktu. Zmiana przez Konsumenta tych parametrów, rodzaju, sposobu zdobienia jest uznawane za produkt wykonany według specyfikacji Konsumenta. Nie podlegają zwrotowi welony koronkowe uszyte pod zamówienie lub przy użyciu koronek sprowadzonych pod zamówienie na potrzebę uszycia welonu dla konkretnego kupującego.
Zgodnie z ustawą nie podlegają zwrotowi koronki hiszpańskie i francuskie, tkaniny, czyli artykuły  odcinane na życzenie klienta.
Postępowanie reklamacyjne
Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną. Fizyczna jest to niezgodność dostarczonych towarów z umową. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przez Klienta przed upływem dwóch lat od daty wydania mu towaru przez sprzedawcę. Reklamację mogą być składane drogą elektroniczną na bride.studio1@gmail.com
Reklamując zakupiony towar kupujący nie musi dołączać dowodu zakupu. Może dołączyć inny dowód, który jednoznacznie potwierdza, iż nabyto towar u danego sprzedawcy należy wskazać informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową oraz danych kontaktowych Klienta. Kupujący powinien odesłać towar do Sprzedawcy. Ostatni w ciągu 14 dni jest zobowiązany rozpatrzeć reklamację i powiadomić kupującego o uwzględnieniu lub odrzuceniu reklamacji oraz dalszym sposobie postępowania. Jeżeli składana przez kupującego reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sprzedawca jest zobowiązany niezwłocznie wymienić towar na wolny od wad, albo usunąć wady. W przypadku braku możliwości wymiany towaru na inny, usunięcia wady może obniżyć cenę wadliwego towaru lub niezwłocznie zwrócić należność Kupującemu jednakże nie później niż w terminie 7 dni. Koszty przesyłki reklamacyjnej ponosi Sprzedawca.
18. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie
  Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Ślub to uroczystość jedna na całe życie. W naszym sklepie znaleźć można welon ślubny, welon koronkowy oraz pas ozdobny. Jeden z najbardziej popularnych, welon zdobiony to produkt tego roku. Nasze dodatki ślubne to szeroki wachlarz różnych produktów, znaleźć można u nas również pas zdobiony do sukni, wykonany z jedwabiu welon długi. Pannom młodym oferujemy szyte na zamówienie suknie ślubne, według wzornika francuskich projektantów. Jeżeli decydujesz się na uroczystość weselną to powinieneś wiedzieć, że nasza woalka ślubna sprosta twoim wymaganiom. Wysokiej jakości koronki ślubne sklep internetowy to miejsce gdzie kupisz najlepsze produkty, natomiast welony ślubne sklep butterfly-dodatkislubne.pl to nasz sklep. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą, nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania.
apoznania się z naszą ofertą.
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.